Bouwbedrijf P&L viert 40-jarig jubileum en trakteert zichzelf op nieuwe, moderne huisstijl

Reden tot feest bij bouwbedrijf P&L uit Kortrijk. Het bedrijf viert zijn 40ste verjaardag en trakteert zichzelf daarom op een grondige rebranding. Het logo en de huisstijl zitten dan wel in een nieuw jasje, P&L blijft ook in de toekomst garant staan voor betrouwbaarheid, vakkennis en betrokkenheid.

Een zorgeloos bouwproces, van begin tot einde. Dat is het streefdoel van P&L bij ieder project. Enerzijds kunnen particulieren en bedrijven rechtstreeks bij hen terecht voor alle werkzaamheden, anderzijds slaat P&L ook de handen in elkaar met architecten.

Bed op de werf

“Onze klanten kunnen erop vertrouwen dat we hun bouwdromen waarmaken”, verklaart Dieter, zaakvoerder van P&L, met een glimlach. “Klanten denken vaak dat ik mijn bed op de werf heb staan, omdat ik altijd met toewijding en passie aan hun project werk. Maar in werkelijkheid is het hun tevredenheid die mij ’s nachts laat slapen met een glimlach.”

Met een sprankelende nieuwe branding en een verfrissend logo, stapt P&L vol vertrouwen de toekomst tegemoet. “We geloven niet in stilstand, maar in voortdurende innovatie en vooruitgang. In nauwe samenwerking met reclamebureau Hummingbirds hebben we onze nieuwe look zorgvuldig ontwikkeld. Het nieuwe logo omvat grafische elementen die subtiel verwijzen naar de bouwsector, terwijl de speelse compositie onze flexibiliteit en aanpassingsvermogen benadrukt.”

06/06/2023